06 April 2010

emill dan monyang

monyang rajin melayan emill nih..

teman monyang tengok alkulliyah

peeling grapes for emill. sangat suke budak kocik ni makan grapes..tembikai  pun boleh melekakan dia.

buku kat sebelah tu dah makin lunyai dikerjakan emill..buku ni diwarisi dari paksu apiq

juicy...........
hahaha...terus peluk monyang bila dengar bunyi hon babu jual roti...tapi takut macam mana pun anggur tetap suap ke mulut......

luv,
mama

5 comments:

Ena said...

alahai sweet nye.. opah ngan cucu nie.. nampak mesra & manja sangat.. bestnyerrr...

anak ena si irfan tu.. sgt tidak mesra dengan opah(MIL), Wan(Mak), Atok (Ayah&FIL).. sedara mae apatah lagikk.. penakut org itu budakkk.. huhuhu..

hehehe.. takut kat bunyi hon babu jual roti tu yeh!.. comei la dok camtu..

LIP (^_^) said...

to ena: ena..ni gambar2 emill ngan wan (nenek) saya, tapi monyang dia..emill ni cicit la pada monyang nya tuh..hihi..

Cikgu ILi said...

Seronoknye tengok gambar ni nakpnak yg gambar bawah tuuu...
Nanti bleh tunjuk bila Emill besar..

LIP (^_^) said...

to ili: tu la tu ili..byk kenangan dia ngan monyang kena simpan..dia mungkin tak paham lagi sekarang nanti dah besar bila tengok moga dia akan kenangkan monyangnya

Aini said...

bestnya suasana kampung =)

MY BUDDIES

MY STORIES