15 July 2010

orkid!! tak tung tak tung..

ni nak cerita sedikit tentang aktiviti kami hujung minggu. sangat penat pada hari itu..memang malam tu kami bertiga tidur lena.

 we went to putrajaya..there was karnival orkid.

 emill's babah who is so into flowers terutamanya bunga kertas dan orkid.memang rasanya dah beratus ribu duit bunga-bunga babah emill di kampung. owh..kami tunggu selama 45 minit untuk babah memilih orkid. emill pun sudah resah...huh, men when they are shopping............

proses memboloskan diri


tak tahan lama duk dalam stroller..emill pun memboloskan diri dan mula pergi celah2 bunga

walking with his babah

emill sekarang suka tonton barney and friends. dia juga suka cakap ''tak tung..tak tung..tak tung" tak tahulah apa maknanya.. :)

11 comments:

el said...

alahaii cumel tul emill
amboi abah emill kemain ngan orkidnye...hehehe

Marsha~ said...

emill handsome lah. bleh QIla ngurat??????

Ena said...

seronok emil dapat jalan2 yeh!.. ;D

sz | m.s.s said...

haahhaha..
igtkaan spesis orkid nama tak tung tu... :)

Cikgu ILi said...

Comeinye Emill..macam Mat Salleh..suka sangatttttttt!

Leen said...

hahaha sy yg ajar tgk barney and fwen tu.. lepas tu terus suka .. tak tung tak tung siap ng aksi sekali..cumelll!

Lovely Bella said...

lawa laa gmbo2 akak nih.. geram jerk bella tgk.. hehehe x berkesempatan nak pi putrajaya tgh bunge2... heheh

LIP (^_^) said...

to el:memg asyik babah emill pilih orkid..

to marsha: blushing emill arr...^_^

LIP (^_^) said...

to ena: seronok sakan dia...

to sz: adus...memang gelak baca orkid taktung..

LIP (^_^) said...

to ili: :)

to leen: hihi

to bella: seronok bella..u should go dear..

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

tengok orkid pon dia ingat kartun kot kikiki..cumel!!

MY BUDDIES

MY STORIES