01 September 2010

spa treatment at home

i was cooking while he was doing his own spa treatment..

owh...

it was calciYUM ok...

pic google

owh u really MADE my days emill.... :)

11 comments:

Ena said...

heheheh..

comei jekkk..

emil dah comei tak yah spa pun tak pe.. ;D

~ As ~ said...

Azam tak suka makan benda ni, ayah dia suka..ahaha

Nieza Ishak said...

hahahah ... comel.
derang ni mmg banyak akal ..

ni mesti dok tengok you pakai cream kat muka ..hahahah

LIP (^_^) said...

to ena: byk betul benda dia nak buat experiments skrg ena..

to as: hihi..as sebenarnye daku yg terlebih suka benda ni..emill suke gitu2 je..

to nieza: yelah nieza..risau bila tgk dia beriya ngintai kita bermake up tau..

el said...

danish ngan arwen pun x suka mkn ni..bila aku mkn rs pahit2 skit hehehe
wahhh tentu wajah emill semakin gebus dan merah pas nni hahahahaha

LIP (^_^) said...

to el: mama nye yg suka sbnrnye el..

mummy_adam said...

hahahaa.. cute n creative :) nie yg tambah sayang kat emill nie..

Leen said...

Eeeeuuuuwwwwwwwwww...melekitlah mill .. tak poce!

LIP (^_^) said...

to ena@mommy adam: sgt kretip ena..adoi!!

to leen: mommy nak pinjam x lotion emill nih???

nurulfana said...

hai kak een!!! ni kaklong anak paklang. heheh comelnya emil, dh besar dah dy. =)

.:fyzz:. said...

laaa.ingatkan emil tengah mandi guna shower gel..rupanya..cal ci yum..hehe

MY BUDDIES

MY STORIES