24 January 2011

same=sama

salam semua..semoga sihat-sihat belaka.saya pulak fuh! makin berisi sejak berenti bf emill ni terus tambah 2kg serta merta.terkejut jugak sebab baru mengandung dua bulan tapi naik mendadak walaupun selera makan memang kurang. mengandung kali ni mabuk sepanjang masa...high je............hihi. Emill yang nak jadi abang tu makin lasak dengan aktiviti-aktiviti yang tak reti duduk diam dia. Malam-malam saya dah tak larat nak bacakan dia buku, selalunya saya akan bercerita sahaja dengan dia..sampailah dia terlelap.kenkadang saya yang terlelap dulu.Emill terkebil-kebil la sendiri sampai terlelap. saya belum lagi buat buku (buku baby). insyaallah minggu ni saya usahakan pergi klinik. asik balik lewat je kerja so memang tak de chance nak gi memana.

baru je godek2 tengok fb, tetiba terjumpa gambar ni yang my bro upload kan..ini my pic with my ayah..he passed away when i was dua tahun 3 bulan. agaknya inilah gambar terakhir kami bersama. pada 19th january yang lalu genaplah 28 tahun ayah pergi meninggalkan kami. al fatihah.

 dulu tak pernah perasan tapi bila tengok gambar ni kali ni baru perasan saya ada rupa Emill..ehh Emill ada rupa saya waktu kecik. sama tak??or korang rasa tak sama?hahahah


i'll update more soon..tak berapa nak stabil lagi ni..tak sabar nak habiskan trimester pertama ni... :) doakan kesejahteraan saya dan anak-anak ye..May Allah bless u guys too...mwahhhhhhhh...

10 comments:

~ As ~ said...

jaga kesihatan baby & mommy baik2...ehe, congrats emill jadi abang ya.

mummy_adam said...

a'ah samalah

el said...

weiii hang peknen ke..asal aku x tau..adoiiiiii
papepun congrat...eleh baru 2kg naik dah scary..ilex arrrr ko keding je..xjd mslh..lain la cam aku dah ghope tong dram hahahahaha

LIP (^_^) said...

to as: thanks as ye..

LIP (^_^) said...

to mummy adam: :) hihi

LIP (^_^) said...

to el: tu ar el..ko tak baca entry aku yg sebelum nih...kan dah tertinggal..

Alida Ali said...

Mmg sama....tahniah nak dpt baby baru...

Lovely Bella said...

waa emill dah jadi abg!! heheheh x mo jeles2 k... congrats kak!!

Elin said...

yer la..ade rupa emill..cute :)

yaya+frdz+auf said...

aah la...samaaa... hehe.... :)

MY BUDDIES

MY STORIES