07 May 2012

istiqhfar is 8 months old



salam.istiqhfar sudah pun masuk 8 bulan sekarang...belum tumbuh gigi n belum crawling lagi..just shuffling tp laju... :-)
sekarang masih lagi mkn bubur nasi yg i blend.bubur tu i campur sayur bayam or carrot or potato or pumpkin...suka dia makan.and proud with myself as im still breastfeeding him exclusively...yayy!!!! *tepukbahusendiri5kali*

Alhamdulilah tuk istiqhfar semua jenis vaksin yg optional pun kami bg dia..membesar dengan sihat n riang ye my hero.abang emill pulak macam biasa gi sekolah.i pulak jemput dia lewat petang, mmg sedih bila dia tanya mama nape lambat sambil senyum..what to do..kerja mesti kerja kan...

ahhhhhh seronok dapat spend my last weekend with my heroes ni...harini kerja pun rasa rindu sangat kat budak duorang tu..hihih  




Sent from Samsung tablet

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

huhuh..
clap2
proud also.
dah lepas dah tempoh 2thun tu..
tpi still bf lagi
alhamdulillah

Aju Mohit said...

lip, nk tya, sbblm ni byk entry2 yang spam kot ye? hari ini baru nmpk entry lip yg sbenar. wah dh besar ye istiqhfar

Leen said...

minum milo anda jadi sihat dan kuat...uuhhh istifar bila nak pukul 5 nih....

UmmiUmmarMuaz said...

Clap clap clap..cayalaaah..;)

MY BUDDIES

MY STORIES